Nu är jag här igen!

Efter ett hyffsat långt uppehåll med bloggandet så är jag nu tillbaka, med krafter starka som solens strålar att inta bloggandet seriöst igen.

Skattjakten och helgens "tvådagar" lämnar vi åt sidan och blickar nu framemot en härlig framtid, vars var dag blir allt varmare och energifullare? I morgon har vi "treor" projektredovisning för "tvåorna" och för tillfället sitter jag med bloggandet i höger hand och powerpointen i vänster hand. Skämt och sido.

Denna helg ska bli en lugn helg har jag bestämmt, med förhoppningsvis mycket undangjort skolarbete som kontenta av det hela. Är i och för sig mer än en gång jag sagt så och det blivit något helt annat och oväntat. Utan tankar inget självförverkligande brukar man väll säga? Jag har ingen aning faktiskt, men vi hoppas på det åtminstone.

Gud vad jag "ordbajsar" om ingenting känner jag. Vad ska man göra när fingrarna vill så mycket mera än huvudet? Inte mycket, eller hur?

För övrigt knallar livet på och jag älskar alla precis lika mycket som tidigare!

Simma lugnt gott folk, och kör inte bara med brösten hela tiden!

den var dålig! Jag håller med er fullkomligt, men den fyllde åtminstone ut inlägget en rad! =)

"PuSs & KrAm Vi SeS På StAn!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0