Studentvecka SP 3E - Måndag/ tisdag/ onsdag

I måndags var det skattjakten, som vi alla härliga och ärliga SP3E:are skippade när vi fått se uppdragen. Var säkert minst 100 uppdrag och utmaningar. I bakistillstånd är väll det kanske inte det första man önskar sig. Mycket sömn hade det heller inte blvit så sliten var bara förnamnet efter 4 dagars hårt festande. Jag kom hem kring 10:00 på morgonegn och värmde lite resten, för att sedan få gå och sova min alltför välbehövliga skönhetssömn. Om jag inte minns helt fel så vaknade jag inte förräns klockan slagit 16.

Tisdag kan man säga vad dagen då jag blev rejält sjuk. Hade känt hela veckan att det var något på gång. Att festa med feberfrossa och bada uti havsbadet i söndags sätter väll sina spår antar jag. Inte så mycket att göra åt och speciellt inte när det börjat bli så varmt om dagarna och bakterierna mår som bäst. Orkade mig inte uppför sängen många gånger kan jag säga. Kan knappt svälja och tar verkligen emot direkt man äter eller dricker så antar av erfarenhet att det är nån värre syndrom av halsfluss eller liknande.

Onsdag legade jag mest ute och tog det lugnt. Direkt man gör någonting så går krafterna ur en helt och vila blir till ett måste. Känner mig som en riktig svikare SP3E att jag inte orkade komma och klä vagnen tillsammans med er, men ni ska veta att jag skulle ha gjort det om jag haft krafter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0