Lördag?

Visst är det lördag? Ska jag vara helt ärlig så har jag inte så stor koll. Känndes rikitgt skönt att få vakna upp pigg idag. Tänk om skolan skulle varit så smarta att låta oss börja lite senare varje morgon och därmed istället komma med "pigga" huvuden istället för "trötta"? Ja tänk om! Tror nästan att jag måste skicka ett förslag till riksdagen! =)

Soligt och åter soligt? Kanske inte soligt x2 men åtminstone x1? =) Har faktiskt inte rört en fena utomhus än så länge idag, men det kommer! Jag jobbar på det!

Känner mig grymt nyttig som började dagen med godisätande! Men det är ju bara påsk en gång om året, precis som att det är Jul, nyår och alla andra "roliga" högtider en gång om året. Högtid eller inte? Hela livet är väll en enda stor högtid? Att jag fick chansen att fånga just ditt intresse är för mig en stor högtid! =)

"Högtidskram" till folket! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0