Lyckat till slut!

Då var man äntligen klar med projektarbetet och det känns som att man bara vill "flyga" iväg just nu faktiskt! Oerhört skönt med andra ord. Jobbat en hel del med det den sista tiden, och kanske en av anledningarna till varför jag inte varit så aktiv med bloggskrivandet. Ska försöka vara lite mer aktiv och uppdaterande nu i fortsättningen, om det nu var ett glädjande besked? Vad vet jag?

Vill passa på att tacka Jens Hedström som ställde upp för oss och dömde två matcher innan den andra domaren kom, samt tog på sig "ogiltig" frånvaro medvetet (för våran skull?). Sedan kan man ju inte glömma "Kuknille" och "Kukalle"! Vilka stjärnor. Din sjukfrånvaro och moraliska stöd för våran skull Johan Grönberg. Det värmer!

Just nu vill jag bara släppa allt vad skola innebär och koppla av i några dagar, innan man går in på slutspurten av gymnasietiden. Slutspurt? Redan? Minns det som igår när uppropet till samhällsprogrammet ägde rum! I vilket fall som helst så är det grymt skönt. Men Simon då! Du börjar ju snart skola igen? Säger bara en sak: Längtar @ studentliv! Woooooooho =)

Vad ska man göra idag då? Bra fråga! Skulle varit kul och fara på Kalles, för har hört att en hel del ska dit faktiskt!  "Bollen är rund och allting kan hända"?

Härnäst ska jag sortera mitt skrivbord och skicka iväg lite jobbansökningar!

I vilket fall som helst vill jag önska er alla en riktigt Glad Påsk!

Puss & kram, ses på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0