Påsken -08!

Japp då var snart påsken -08 över! I morgon börjar "vardagen" och allt är tillbaka till det normala förutom att jag kl. 06.00 varken stänger av klockan eller stiger upp! Tyvärr går en vecka alltför snabbt!

För övrigt är jag Grymt besviken med stort G, på våran spelexpert Ulrik! Vars är dagens FEM HETA på aftonbladet? Hoppas han inte "dissar" oss imorgon.

Idag har jag haft haft "hockey och fotbollsmaraton" typ.Grymt frustrerande att se Real Madrid inte få in "DEN SATANS BOLLEN" i mål, speciellt när man har Madrid i sitt spelsystem och som sista och avgörande match! Ändå inte så himla farligt om jag ska vara helt ärlig. Man börjar bli en rutinerad "målfallare" helt enkelt? Får börja med att gardera de avgörande matcherna i fortsättningen!

Imorgon ska jag ta tag i lite läxor och andra "vardagliga" sysslor som at gå ut med hunden, laga mat, städa.. Ska nog sova länge imorgon tror jag!

Får passa på att önska alla en fortsatt trevlig påsk eftersom att den snart är över!

GLAD PÅSK FÖR SISTA GÅNGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0