Påsklov!

Känner mig grymt duktig! Har både skickat en hel del ansökningar om sommarjobb, men kanske det duktigaste av allt, STÄDAT MITT RUM som jag "enligt" päronen inte gjort på ett halvår? I vilket fall som helst så var det bästa att en gång för alla få ett tyst på deras alltför glappande munnar! Ska verkligen fira det här!

Har faktiskt börjat att titta på vilken högskola jag ska söka till eftersom ansökan snart ska vara inne. Lutar åt Stockholm eller Linköping! Ekonom eller inte om 10 år lär tiden få utvisa! Jag säger ingenting så har jag ingenting sagt! =)

Nu ska jag fortsätta vara social på msn och nöta Lugna favoriter ett tag till innan det blir att hoppa i säng!

Puss på er alla och GLAD PÅSK! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0