Skapa!

Nu hade jag faktiskt tänkt att skapa ett så kallat inlägg igen! Kanske inte världshistoriens längsta?

I torsdags kan man säga var fasen på lovet då jag övergick från konstant "koma" till "aktiv" människa. Vi får väll tacka "mina" fotbollsgrabbar för det eftersom träningen åter startade efter ett kortare uppehåll, men framförallt SKATTJAKTEN! Vad har vi gett oss in i grabbar? I vilket fall som helst så ska vi vinna "skiten"! Punkt slut. Vårat lagnamn säger väll allt - 40% (spya)? Tror faktiskt det kan bli riktigt kul! Tagg tagg tagg!! Dock lite småroliga uppdrag, men är ju så det ska va!

Nu ska jag snart hoppa i säng, så man är pigg och taggad till morgondagens uppdrag.

Gott mos på er alla!


Kommentarer
Postat av: Niklas

Jåjå, nog vann vi;)

2008-04-07 @ 22:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0