SP 3E äventyr!

Har nyss kommit hem från "äventyr med klassen. Vi våldgästade våran mentor Mona och åt upp hela hennes kyl. Inte riktigt så men hon bjöd faktiskt på hamburgare och fika. Vi spelade även en kubbturnering som "mitt" lag vann. Blev turneringsvinnare genom att sänka kungen. Tur att man inte missade, för då hade det andra laget vunnit!

MIn dygnsrytmen känns inte alltför bra just nu, men vad mer kan man kräva när skolan är över och festlivet väntar? Inte mycket anser jag. Verkar som att det blir fest redan imorgon. Kul! Onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag till att börja med. NU KÖR VI BOYS AND GIRLS! Tagg tagg tagg, SP 3E IN MY HEART!

Snart ska jag iväg på information om sommarjobbet, och sen funderar jag på att klippa mig. Börjar bli grymt långhårig!

Ikväll är det träning med grabbarna. Skönt att äntligen få gå på gräs!

Solstrålar på er alla!


Kommentarer
Postat av: Astronauten

Kolla gärna in mina bilder!

2008-05-27 @ 13:29:25
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0